25 Aralık 2011 Pazar

Işıl Işıl...

Her yeni yıl yeni umutlar kaplar ya insanın içini; yeni umutlar, yeni mutluluklar...Tarifsiz duygulardır benim için..Her yer ışıl ışıl, şıkır şıkırdır..Bir gün sonra yine hayatına kaldığın yerden devam edersin; ama olsun o anı yaşamak güzeldir, çocukluğuma döndürür beni... o yeni yıl ki;Oynanan oyunları, tombalayı, okeyi, Kuruyemişçi Osman' dan sıra beklenilerek alınan çıtır çıtır yemişleri, topluluğu, aile bağlarını, saygıyı hatta yılda bir kere sadece yılbaşı geceleri çıkan dansözü hatırlatır bana...Küçükken herşey daha güzel gelir ya insana, gelen hediyeler de daha mutlu eder seni; en güzelleri de abimin aldıkları tabi:)Şimdi yine, her yeni yıl olduğu gibi, çocukluğumdaki gibi; herşey için, yaşadığım her mutluluk için, sevdiklerim, sevenlerim ve ailem olduğu için; o büyük ustaya, o büyük yaradana teşekkür ediyorum; Ve ondan diliyorum ki yeni yılda da yaşama sevincimiz hiç bitmesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder